Підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2014 року

Версія для друкуВерсія для друку

 

Підсумки роботи із зверненнями громадян за

І півріччя 2014 року

 

           Протягом І півріччя 2014 року в районній державній адміністрації продовжувалася робота на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”,  Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.                                                                                                                                                                                                                                                                      

         Для всебічного розгляду звернень громадян керівництвом райдержадміністрації проведено робочі наради за участю заявників  з питань:  порушення прав  акціонерів та трудового законодавства ПАТ „Гадячгаз”; про користування водними об’єктами, які знаходяться в оренді;  щодо  законності оренди мисливських угідь; про організацію роботи Гадяцької амбулаторії ЗПСМ №2; про надання медичних  послуг в лікарській амбулаторії с.Сватки, надання в оренду невитребуваних часток(паїв); щодо формування  закупівельних цін на молоко від громадської худоби.

За І півріччя 2014 року на розгляд до керівництва районної державної адміністрації надійшло 124 звернень, що на 84 менше порівняно до відповідного періоду 2013 року (208).

На виконання вимог статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та згідно із затвердженими графіками керівництвом  райдержадміністрації проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

 Усього проведено 27 особистих та 26 виїзних  прийомів громадян, під час яких надійшло відповідно 71 звернення громадян.  

Відповідно до затверджених графіків головою райдержадміністрації проведено 23 особистих прийомів, під час яких звернулися 35  жителів   району, в тому числі 11 виїзних  прийомів, за результатами проведення яких отримано звернення від 18 заявників. 

          По прямій та «гарячій» телефонних лініях,  по  «телефону довіри» та  телефону для осіб з обмеженими фізичними можливостями звернулося 6  громадян.

Із загальної кількості  звернень громадян – 53 письмові, що на 49  менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року (102).

Всього порушено 127 питань. Найбільше надійшло звернень з питань соціального захисту - 30 (24 %) – це надання матеріальної допомоги, перегляд розміру пенсії, виплата коштів дітям війни відповідно чинного законодавства; 21 (17%)- комунального господарства; по 12 (10%) –з  питань аграрної політики (щодо розрахунку за здані в оренду земельні частки (паї), щодо сприяння в виділенні земельних ділянок власникам паїв, вирішення питання межового спору) та забезпечення законності та правопорядку. 

 Аналізуючи звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації протягом І півріччя 2014 року, слід зазначити, що кількість питань праці і заробітної плати; соціального захисту, транспорту і зв’язку зменшилась майже у 3 рази. На рівні відповідного  періоду минулого року надійшло звернень з питань аграрної політики, охорони здоров'я, комунального господарства.

На додатковому контролі до остаточного вирішення знаходиться 3 звернень громадян, в яких порушуються питання  ремонту  асфальтового  покриття  біля будинку по вул.50 років Жовтня, 13 та ремонту  покрівлі багатоквартирного будинку № 45 по вул.Гетьманській в м.Гадячі (виконавець  Савченко Т.М.),  щодо ремонту дороги в с.Малі Будища (Виноградов О.Ф.).

На вказані звернення дані попередні відповіді заявникам.

          Кількість заяв та скарг, які надійшли до обласної державної адміністрації, Секретаріату Президента України, Кабінету Міністрів України, КБУ „Обласний контактний центр” зменшилась  в порівнянні з відповідним періодом минулого року, їх зареєстровано 14 ( за  І півріччя 2013 року – 29 ).

           У загальній  кількості звернень частка звернень громадян до органів влади вищого  рівня складає  11 %.

          За звітний період надійшло  8 колективних звернень, що  у 2 рази більше в  порівнянні з відповідним періодом минулого року.

         Враховуючи колективні звернення  громадян  всього до керівництва райдержадміністрації звернулося 403 громадянина, що на 74 більше в порівнянні минулого року.

          Кількість звернень від соціально незахищених категорій громадян – ветеранів та інвалідів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян у звітному періоді  становить 66% від загальної

кількості. У тому числі, переважна більшість звернень отримана від ветеранів праці, дітей війни, інвалідів.   

Відповідно до вимог статті 20 Закону України „Про звернення громадян” всі звернення розглянуті у встановлені терміни.      

           Близько 11 % від загальної кількості звернень громадян вирішено позитивно, іншим заявникам надані аргументовані роз'яснення.

          У середньому по району на кожну тисячу населення за І півріччя 2014 року припадає 2,1 звернення громадян, проти 3,4 за відповідний період 2013

року.           

           Із розрахунку на 1 тис. населення найчастіше зверталися жителі сільських рад: Сарівської, Сватківської, Вельбівської, Малопобиванської, Лютенської, Рашівської. Жодного звернення не надійшло від жителів  Гресанівської, Ручківської, Ціпківської сільських рад.

           З аналізу даних про звернення громадян випливає, що на місцях, де забезпечено належне виконання законодавства щодо звернень громадян, діяльність керівників органів місцевого самоврядування спрямована на надання конкретної допомоги заявникам у вирішенні обґрунтованих заяв і скарг, прийняття вичерпних заходів з дотримання і захисту законних інтересів громадян, населення з цих сіл рідше звертається із своїми запитаннями і проблемами на адресу вищестоящих органів державної влади.

         Під час проведення робочих поїздок головою  райдержадміністрації протягом травня-червня 2014 року  звернулося 128 громадян, порушено 132 питання.

 

         Серед актуальних питань, що турбують жителів сільських рад  району слід відзначити такі:  комунального господарства ( ремонту доріг, вуличного освітлення, ремонту приміщень об’єктів інфраструктури, їх водопостачання,

опалення; влаштування та ремонтів  внутрішніх туалетів в закладах освіти) – 38 (29%);

         охорони здоров”я  ( укомплектування  амбулаторій лікарями, забезпечення їх медичним  обладнанням та  автотранспортом, забезпечення  пільгових  категорій громадян безкоштовними ліками) -24 (18%);

         аграрної  політики (закупівлі молока від громадської худоби, оренди  земельних ділянок) -17 (13 %);

         екології та природних ресурсів (використання  сміттєзвалища, забруднення  навколишнього середовища, вирубка лісу) -11 (6%);

         автобусного сполучення - 10 (6%).

         Аналіз узагальнення питань, з якими  зверталися громадяни, свідчить, що найбільше  жителів сіл хвилюють питання  автобусного сполучення, закупівлі молока від громадської худоби, укомплектування  медичних амбулаторій лікарями, забезпечення їх медичним  обладнанням та  автотранспортом.

          За результатами моніторингу  робочих поїздок керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, установ, організацій, головам міськсільвиконкомів надано ряд доручень, проведені робочі наради.

           Здебільшого питання порушені у більшості із вказаних звернень є компетенцією органів місцевого самоврядування, для позитивного їх вирішення необхідні кошти.

  Слід зазначити, що є ряд проблемних питань повне вирішення яких не завжди можливе на районному рівні, зокрема виплати коштів дітям війни відповідно до рішень суду, дотації фізичним особам  за  вирощений та збережений молодняк великої рогатої худоби.

   В більшості випадків спори, з приводу яких звертаються громадяни можливо вирішити лише в судовому порядку, про що їм надано роз’яснення.

           Аналіз роботи зі зверненнями громадян та проведені перевірки засвідчують, що робота ведеться постійно і спрямована на її покращення. Існує контроль за відпрацюванням звернень громадян, недопущенням зволікання чи необ’єктивного підходу до вирішення проблем громадян, застосовується більш повне забезпечення захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян району.

 

Начальник загального

відділу апарату

райдержадміністрації                                                            Т.Ф.Ботінок

Наверх ↑