Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2018 року

Версія для друкуВерсія для друку

            Районною  державною адміністрацією протягом І півріччя  2018 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян»  та організації виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних розпоряджень голови райдержадміністрації.

          Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік заслухано 22.01.2018  на засіданні колегії райдержадміністрації. За результатами розгляду  видано розпорядження голови  райдержадміністрації від 02.02.2018    № 67 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2017 році», яке доведено  до структурних підрозділів райдержадміністрації,   та органів місцевого самоврядування  району для організації відповідної роботи на місцях.

        Забезпечено щомісячне звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, виконавчих комітетіві сільських рад про стан організації роботи зі зверненнями громадян та заходи щодо підвищення її ефективності.

           З метою сприяння громадянам у вирішенні  їх проблемних питань в райдержадміністрації проводилися засідання комісії з питань розгляду звернень громадян.

          Відповідно до затвердженого графіка загальним  відділом апарату райдержадміністрації здійснено перевірки дотримання вимог законодавства про звернення громадян в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, у відділі освіти райдержадміністрації,  у виконавчих комітетах Мартинівської, Вельбівської, Краснолуцької, Веприцької, Плішивецької, Книшівської, Римарівської, Великобудищанської, Рашівської, Біленченківської сільських рад. У ході перевірок надано методичну допомогу з удосконалення  цієї роботи.

        У райдержадміністрації забезпечується реалізація конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Для зменшення кількості звернень від громадян використовуються різні форми роз’яснень законодавчих актів, а саме: семінари, наради, виїзди в села району.

          За І півріччя  2018 року на розгляд до керівництва районної державної адміністрації надійшло 230 звернень, що на 28 менше порівняно до відповідного періоду 2017 року (258), в тому числі письмових – 141 (у І півріччі 2017 року – 184).  Проведено 70 особистих прийомів громадян, під час яких надійшло  89  звернень громадян. Головою райдержадміністрації проведено 23 особистих прийомів, в тому числі 12 виїзних  прийомів, за результатами проведення яких отримано звернення від 32 заявників.

          Протягом І півріччя 2018 року заявниками  порушено 234 питання.

Найбільше надійшло звернень з питань соціального захисту - 127  (54 %) – це надання матеріальної допомоги, призначення субсидії, перегляду розміру пенсії, виплати коштів дітям війни відповідно чинного законодавства.

           У порівнянні з І півріччям 2017  року  в 1,3 раза  збільшилось надходження звернень з питань  надання матеріальної допомоги. Майже на рівні минулого року залишилось надходження звернень з питань комунального господарства, транспорту і зв’язку, праці і заробітної плати. У 2,3  раза зменшилось надходження звернень з питань аграрної політики.

           До органів державної влади  вищого рівня надійшло 60 звернень, що на 38 менше ніж у І півріччі 2017 року. У загальній  кількості звернень частка звернень громадян до органів влади вищого  рівня складає  26 %. У вказаних  зверненнях громадяни здебільшого порушували питання  призначення субсидії (37), екології (9), охорони здоров’я (5).  За звітний період надійшло 7 колективних звернень, які надходили:   від жителів  Вельбівської сільської  ради щодо  непогодження з розташуванням сміттєзвалища   на території сільської ради,  від жителів Краснолуцької сільської ради щодо припинення використання  сміттєзвалища в с.Хитці, від  жителів с.Харківці з питання забезпечення автобусного сполучення. Надійшло 1 повторне звернення  від жителя с.Римарівки щодо нераціонального використання приміщень  сільської ради.

            Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани праці, інваліди, багатодітні, члени сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовці, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, внутрішньо переміщені особи, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

          У середньому по району на кожну тисячу населення за І півріччя 2018 року припадає 4,1 звернення громадян, проти 4,4 за відповідний період 2017 року.

           Із розрахунку на 1 тис. населення найчастіше зверталися жителі Біленченківської (15,6), Бобрицької (10), Римарівської (9,6), Мартинівської (9,1) сільських рад.

           Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, уважно розглядаються,  викладені в них факти ретельно перевіряються.   Загалом за підсумками розгляду звернень позитивно вирішено 38, що становить 16% від загальної кількості звернень.  Переслані за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» 5 звернень (2%), не підлягали розгляду відповідно до ст. 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»  5 звернень (2 %). Переважній більшості заявників  (75 %) надано роз’яснення з посиланням на правові норми або повідомлено про необхідність вжиття додаткових дій для подальшого вирішення порушених   питань.

           З метою підтримки жителів району у рамках реалізації районної комплексної Програми соціального захисту осіб з обмеженими фізичними можливостями  із районного  бюджету виділено адресну грошову допомогу  46 громадянам на загальну суму 141 тис. грн.

          Робота зі зверненнями громадян залишається  пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян, на вдосконалення форм та методів цієї роботи задля надання більш якісних послуг жителям району та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.

Наверх ↑