Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Увага до заявника – це увага до конкретної людини, її потреб та запитів. Саме забезпечення життєвих інтересів громадян являється метою практичної роботи, яка здійснюється райдержадміністрацією при розгляді звернень громадян. Не допускати тяганини, розглядати справи конкретно, допомагати максимально, проявляти тактовність, повагу до людей, чітко організовувати прийом громадян по забезпеченню  своєчасного  і  якісного  розгляду  їх  пропозицій, заяв,скарг,оперативному  вирішенню  порушених  у  них  питань - саме такі вимоги посадові особи втілюють в життя при організації роботи зі зверненнями громадян.                      

Протягом  2016 року головою та заступниками голови районної державної адміністрації проведено 150 прийомів громадян, з них 72 виїзних. На особистих прийомах надійшло 159 звернень громадян, порушено 159 питань. Переважна більшість звернень вирішувалась на місці, надавались вичерпні роз’яснення, інші брались на контроль та вирішувались у визначений законодавством термін. Головою районної державної адміністрації проведено 24 особистих та 24 виїзних прийомів громадян, на яких звернулося 69 громадян.

           На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року

№ 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» щоквартально аналізуються та узагальнюються питання, порушені у зверненнях. За результатами аналізу голові районної державної адміністрації готуються інформаційно-аналітичні довідки щодо роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації.

           Щоквартально до загального відділу апарату районної державної адміністрації виконкомами сільських, селищних рад подається статистичний порівняльний звіт щодо звернень, які надійшли протягом звітного періоду. В районній державній адміністрації запроваджено постійний моніторинг додержання виконкомами сільських рад законодавства з питань звернень громадян під час проведення особистих прийомів та розгляду письмових звернень, головою райдержадміністрації затверджений графік надання практичної та методичної допомоги органам місцевого самоврядування.

          За 2016 рік до районної державної адміністрації надійшло 629 звернень громадян, за 2015 рік надійшло 817 звернень (-188).

          У порівнянні з відповідним періодом минулого року зменшилась кількість  письмових звернень – з 620 до 470 (-150). Зменшення  відбулося за рахунок звернень від мешканців м.Гадяча  з питань підвищення тарифів на водопостачання та водовідведення, нарахування за використаний природний газ та щодо оформлення права володіння та користування земельними ділянками.

          Через органи державної влади надійшло 214 звернень (34%). У відсотковому відношенні  кількість вказаних звернень в порівнянні з 2015 роком збільшилося на 15 %.

Надходження звернень розподілено наступним чином до:

Адміністрації Президента України – 4 (у 2015 – 1),

Секретаріату Кабінету Міністрів України – 3 (у 2015 – 2),

Верховної Ради України – 1 (у 2015 – 1),

облдержадміністрацій – 4 (у 2015 – 27),

обласної ради – 1 (у 2015 – 0),

          КБУ «Контактний обласний центр» -201 (у 2015 – 108).

          Майже в половину  більше надійшло звернень  на урядову гарячу телефонну лінію. В основному це звернення з питань соціального захисту населення: виплати коштів малозабезпеченим сім'ям, одиноким матерям, призначення субсидії.

Як свідчить аналіз загальної кількості звернень  громадян, які надійшли в 2016 році - за актуальністю питань, що порушували громадяни у письмових та усних зверненнях, це – питання соціального захисту населення, що складає 65 відсотків від загальної кількості порушених питань: це призначення субсидій, надання матеріальної допомоги, перегляду розміру пенсії, виплата коштів малозабезпеченим громадянам відповідно чинного законодавства.

           Значна частина звернень громадян за звітний період надійшла до райдержадміністрації від найменш соціально захищених категорій громадян: від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп - 83; від ветеранів праці- 84, дітей війни –  83;

багатодітних сімей, одиноких матерів – 21.

Протягом  2016 року під час проведення „гарячої” телефонної лінії надійшло 9 звернень, що на 3 більше   до минулого року. На телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями, під час проведення постійно діючих прямих телефонних ліній надійшло 5 звернень. 

Відповідно до вимог статті 20 Закону України „Про звернення громадян” всі звернення розглянуті у встановлені терміни.

          Близько 29 % від загальної кількості звернень громадян вирішено

позитивно, іншим заявникам надані аргументовані роз'яснення.                   

  За рахунок районого бюджету виділено 170 тис. грн. для надання одноразової матеріальної допомоги  108 заявникам.      

          У середньому по району на кожну тисячу населення за 2016 рік припадає 10,7 звернень громадян, проти 13,8 за 2015 рік.

          Із розрахунку на 1 тис. населення найчастіше зверталися жителі сільських рад: Ручківської (23,4),Краснолуцької (22,7),Малопобиванської (22,3), Вельбівської (19,8), Ціпківської (19,3), Біленченківської (18,1) сільських рад.

          Найменше  на 1 тис. населення надійшло звернень від жителів Лисівської (5,4), Березоволуцької (6,4), Бобрицької (8) сільських рад.

Відповідно до Класифікатора звернень громадян звернення, розподіляються так: за формою надходження: поштою – 41%, на особистих

прийомах – 25%, через органи влади – 34%, за ознакою надходження:

первинні – 99 %, неодноразові-1%; за видами: заяви (клопотання) – 92 %, скарги – 8%, за статтю авторів звернень: чоловіча – 36 %, жіноча – 64%, за типом: листи – 75 %, усні – 25%, за суб’єктом: індивідуальні – 97 %, колективні – 3%.       

         Протягом  звітного періоду  проводилась цілеспрямована робота з удосконалення роботи із зверненнями громадян. У цьому напрямку загалом забезпечено системну роботу.   Питання щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення знаходиться на постійному контролі.

Наверх ↑