Про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в райдержадміністрації за 1 квартал 2016 року

Версія для друкуВерсія для друку

Про  підсумки роботи із  розгляду звернень громадян в  райдержадміністрації за 1 квартал  2016 року

 

           Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації  проводиться на виконання  вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голів  обласної  та районної державних  адміністрацій, які  визначають основні пріоритетні  завдання щодо задоволення  законних прав та інтересів громадян на звернення.

            29  січня  2016 року  на колегії районної державної адміністрації   розглянуто питання  "Про підсумки  роботи із зверненнями громадян за 2015 рік”, за підсумками прийнято  розпорядження  від 04.02.2016 № 62.  

  На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента на 2016 рік в райдержадміністрації затверджено:

  - річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у райдержадміністраціях, структурних підрозділах райдержадміністрації;

  - графік особистого звітування керівників  структурних підрозділів райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів міської та сільських рад з  питань роботи зі зверненнями громадян на  розширених  нарадах у голови райдержадміністрації;

  - графіки особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

  - графік проведення  „гарячої”  телефонної лінії.

 Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії.         

          Протягом І кварталу  2016 року на розширених нарадах у голови райдержадміністрації  заслухано звіти  про роботу із зверненнями  громадян голів виконавчих комітетів Вельбівської, Краснолуцької, Веприцької, Березоволуцької, Розбишівської сільських рад.

            Систематично проводиться  аналіз та узагальнення звернень громадян для з'ясування причин, що їх породжують.

           Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік  оприлюднені на сторінках   газети „Гадяцький вісник”, на   веб-сайті райдержадміністрації. Забезпечується систематичне  висвітлення  в ЗМІ  графіків  особистих та виїзних прийомів громадян, прямих та «гарячих» телефонних ліній, функціонування  телефону  „довіри” та телефону для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

           За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній  державній адміністрації та 3 дні контролю за розглядом  звернень громадян, де  розглядалися звернення громадян  до органів влади вищого рівня.

 На оперативно-розпорядчих нарадах у керівника апарату районної державної адміністрації  щомісячно розглядалися питання поліпшення роботи із зверненнями громадян.       

          Здійснено перевірки з питань додержання чинного законодавства в роботі із  зверненнями громадян у службі у справах дітей райдержадміністрації; у виконавчих комітетах Вельбівської, Краснолуцької, Веприцької, Березоволуцької, Розбишівської сільських рад.  

  З метою поліпшення роботи із зверненнями  громадян загальним відділом апарату райдержадміністрації  надається методично-консультаційна допомога.

          На виконання вимог  Закону України „Про безоплатну правову допомогу” розпорядженням  голови райдержадміністрації від 09.02.2012

№ 129 утворено громадську приймальню  з надання первинної правової  допомоги при райдержадміністрації. Протягом І кварталу 2016 року правова допомога надана 9 громадянам.  До роботи громадської  приймальні залучаються структурні підрозділи райдержадміністрації, територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади.  У вказаних зверненнях здебільшого громадяни  порушували питання  земельних відносин, соціального захисту населення.

За І квартал  2016 року на розгляд до керівництва районної державної адміністрації надійшло 170 звернень, що на 5 менше порівняно до відповідного періоду 2015 року (175), в тому числі письмових – 134 (у І кварталі 2015 року – 129). 

 Протягом  січня-березня  2016 року під час проведення „гарячої” телефонної лінії надійшло 2 звернення, що на 5 менше до  відповідного періоду минулого року. На телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями, під час проведення постійно діючих прямих телефонних ліній звернень громадян не надходило. 

На виконання статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та згідно із

затвердженими графіками керівництвом  райдержадміністрації проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

         Усього проведено 37 особистих прийомів громадян, під час яких надійшло відповідно 36 звернень громадян.  

Головою райдержадміністрації проведено 12 особистих прийомів, під час яких звернулись 17  жителів   району , в тому числі 6 виїзних  прийомів, за результатами проведення яких отримано звернення від 6 заявників. 

 Відповідно до вимог статті 20 Закону України „Про звернення громадян” всі звернення розглянуті у встановлені терміни.

Всього порушено 171 питання. Найбільше надійшло звернень з питань соціального захисту - 129  (75 %) – це надання матеріальної допомоги, зокрема учасника АТО, перегляду розміру пенсії, виплата коштів дітям війни відповідно чинного законодавства.

У порівнянні з І кварталом 2015  року  у 1,2 раза збільшилось надходження загальної кількості звернень з питань соціального захисту населення, що пояснюється  надходженням  звернень від учасників АТО  щодо  надання матеріальної допомоги.

           Від органів державної влади  вищого рівня надійшло 53 звернення, що на 12 менше ніж у І кварталі 2015 року. У загальній  кількості звернень частка звернень громадян до органів влади вищого  рівня складає  31 %.

 

Відповідно до Класифікатора звернень громадян звернення розподіляються так: за формою надходження: поштою – 48%, на особистих

прийомах – 21%, через органи влади – 31%, за ознакою надходження:

первинні – 100 %, за видами: заяви (клопотання) – 96 %, скарги – 4%, за статтю авторів звернень: чоловіча – 36 %, жіноча – 64%, за типом: листи – 79 %, усні – 21%, за суб’єктом: індивідуальні – 98 %, колективні – 2%.       

             Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів, безробітних, за категоріями авторів звернень:  значна кількість звернень надійшла від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів праці, дітей війни.

          Близько 32 % від загальної кількості звернень громадян вирішено позитивно, іншим заявникам надані аргументовані роз'яснення.                   

  За рахунок районого бюджету виділено 60,5 тис. грн. для надання одноразової матеріальної допомоги  35 заявникам зазначеної категорії.      

          У середньому по району на кожну тисячу населення за І квартал 2016 року припадає 2,9 звернень громадян, проти 3 за відповідний період 2015 року.

           Із розрахунку на 1 тис. населення найчастіше зверталися жителі сільських рад: Гречанівської, Ручківської, Краснознаменської сільських рад.

          Жодного звернення не надійшло від жителів Березоволуцької, Ціпківської сільських рад.

          Робота з виконання вимог Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”  знаходиться на постійному контролі в  районній державній адміністрації.

Наверх ↑