Підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2015 року

Версія для друкуВерсія для друку

 

 

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації  проводиться на виконання  вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голів  обласної  та районної державних  адміністрацій, які  визначають основні пріоритетні  завдання щодо задоволення  законних прав та інтересів громадян на звернення.

            25  січня  2015 року  на колегії районної державної адміністрації   розглянуто питання  "Про підсумки  роботи із зверненнями громадян за 2014 рік”, за підсумками прийнято  розпорядження  від 02.03.2015 № 122.  

  На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента на 2015 рік в райдержадміністрації затверджено:

  - річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у  структурних підрозділах райдержадміністрації, міськвиконкомах;

  - графік особистого звітування керівників  структурних підрозділів райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів міської та сільських рад з  питань роботи зі зверненнями громадян на  розширених  нарадах у голови райдержадміністрації;

  - графіки особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

  - графік проведення  „гарячої”  телефонної лінії.

 Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії.         

          Протягом І кварталу  2015 року на розширених нарадах у голови райдержадміністрації  заслухано звіти  про роботу із зверненнями  громадян голів виконавчих комітетів Вельбівської, Краснолуцької, Веприцької, Березоволуцької, Розбишівської сільських рад.

            Систематично проводиться  аналіз та узагальнення звернень громадян для з'ясування причин, що їх породжують.

           Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік  оприлюднені в  на   веб-сайті райдержадміністрації. Забезпечується систематичне  висвітлення  в ЗМІ  графіків  особистих та виїзних прийомів громадян, прямих та «гарячих» телефонних ліній, функціонування  телефону  „довіри” та телефону для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

           За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній  державній адміністрації та 3 дні контролю за розглядом  звернень громадян, де  розглядалися звернення громадян  до органів влади вищого рівня.

 На оперативно-розпорядчих нарадах у керівника апарату районної державної адміністрації  щомісячно розглядалися питання поліпшення роботи із зверненнями громадян.         

           Здійснено перевірки з питань додержання чинного законодавства в роботі із  зверненнями громадян у службі у справах дітей райдержадміністрації; у виконавчих комітетах Вельбівської, Краснолуцької, Веприцької, Березоволуцької, Розбишівської сільських рад.  

  З метою поліпшення роботи із зверненнями  громадян загальним відділом апарату райдержадміністрації  надається методично-консультаційна допомога.

          На виконання вимог  Закону України „Про безоплатну правову допомогу” розпорядженням  голови райдержадміністрації від 09.02.2012

№ 129 утворено громадську приймальню  з надання первинної правової  допомоги при райдержадміністрації. Протягом І кварталу 2015 року правова допомога надана 14 громадянам.  До роботи громадської  приймальні залучаються структурні підрозділи райдержадміністрації, територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади.  У вказаних зверненнях здебільшого громадяни  порушували питання  земельних відносин, соціального захисту населення.

За І квартал  2015 року на розгляд до керівництва районної державної адміністрації надійшло 175 звернень, що на 128 більше порівняно до відповідного періоду 2014 року (47), в тому числі письмових – 129 (у І кварталі 2014 року – 21). 

 Протягом  січня-березня  2015 року під час проведення „гарячої” телефонної лінії надійшло 3 звернення, що на рівні відповідного періоду минулого року. На телефон довіри та телефон для людей з обмеженими

фізичними можливостями звернувся 1 громадян (у І кварталі 2014   – 2). Під час проведення постійно діючих прямих телефонних ліній до керівництва райдержадміністрації звернулось  3 громадяна  (у І кварталі 2014   – 3). 

На виконання статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та згідно із затвердженими графіками керівництвом  райдержадміністрації проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

         Усього проведено 19 особистих (у І кварталі 2014 року   – 16) та 18 виїзних (у І кварталі 2014 року   – 16) прийомів громадян, під час яких надійшло відповідно 28 (у І кварталі 2014 року   – 19) та 18 (у І кварталі 2014 року   – 7) звернень громадян.  

Головою райдержадміністрації проведено 12 особистих прийомів, під час яких звернулись 23  жителя   району  (у І кварталі 2014 року   – 11), в тому числі 6 виїзних  прийомів, за результатами проведення яких отримано звернення від 11 заявників (у І кварталі 2014 року   – 6). 

 Відповідно до вимог статті 20 Закону України „Про звернення громадян” всі звернення розглянуті у встановлені терміни.

Всього порушено 175 питань. Найбільше надійшло звернень з питань соціального захисту - 116  (66 %) – це надання матеріальної допомоги, зокрема учасника АТО, перегляду розміру пенсії, виплата коштів дітям війни відповідно чинного законодавства.

У порівнянні з І кварталом 2014  року  у 3,7 раза збільшилось надходження загальної кількості звернень, зокрема  у 8,3 раза  з питань соціального захисту населення, що пояснюється  надходженням  звернень від учасників АТО  щодо  надання матеріальної допомоги.

         Від органів державної влади  вищого рівня надійшло 62 звернення, що на 51 більше ніж у І кварталі 2014 року. У загальній  кількості звернень частка звернень громадян до органів влади вищого  рівня складає  35 %.

Відповідно до Класифікатора звернень громадян звернення розподіляються так: за формою надходження: поштою – 31%, на особистих

прийомах – 26%, через органи влади – 37%, за ознакою надходження:

первинні – 100 %, за видами: заяви (клопотання) – 96 %, скарги – 4%, за статтю авторів звернень: чоловіча – 19 %, жіноча – 81%, за типом: листи – 74 %, усні – 26%, за суб’єктом: індивідуальні – 99 %, колективні – 1%.       

          Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів, безробітних, за категоріями авторів звернень:  значна кількість звернень надійшла від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів праці, дітей війни.

          Близько 35 % від загальної кількості звернень громадян вирішено позитивно, іншим заявникам надані аргументовані роз'яснення.                  

          У середньому по району на кожну тисячу населення за І квартал 2015 року припадає 2,7 звернень громадян, проти 0,8 за відповідний період 2014 року.
          Із розрахунку на 1 тис. населення найчастіше зверталися жителі сільських рад: Веприцької, Плішивецької, Лютенської, Книшівської, Петрівсько-Роменської сільських рад. Жодного звернення не надійшло від жителів  Березоволуцької,Лисівської, Ручківської сільських рад.         

          Населення міста турбують питання соціального захисту, комунального господарства: водозабезпечення, газифікації; ремонту та експлуатації

житлового фонду, поліпшення житлових умов, налагодження опалення.

          Населення  сіл здебільшого порушує питання аграрної політики: виплати орендної плати за земельні ділянки (паї), виділення майнових паїв в натурі, визначення меж земельних ділянок; автобусного сполучення, ремонту доріг. Питання, пов'язані із прийомом громадян і реалі­зацією ними конституційно­го права на звернення, за­лишаються пріоритетними в діяльності органів влади.

Наверх ↑