Підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року

Версія для друкуВерсія для друку

Протягом  9 міс. 2015 року в районній державній адміністрації продовжувалася робота щодо безумовного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 

№ 109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

            Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації  проводиться на виконання  вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голів  обласної  та районної державних  адміністрацій, які  визначають основні пріоритетні  завдання щодо задоволення  законних прав та інтересів громадян на звернення.

          Питання підсумків роботи зі зверненнями громадян за  2014 рік, І півріччя 2015 року   заслухано на засіданнях колегії райдержадміністрації  25.01.2015 та 28.07.2015,  прийняті відповідні розпорядження.

          Відповідно до графіка звітування керівників  структурних підрозділів райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів міської та сільських рад з  питань роботи зі зверненнями громадян на  розширених  нарадах у голови райдержадміністрації протягом  січня - вересня  2015 року заслухано звіти  керівника  управління агропромислового розвитку  райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів Вельбівської, Краснолуцької, Веприцької, Березоволуцької, Розбишівської, Лисівської, Малопобиванської, Римарівської, Мартинівської, Біленченківської, Книшівської, Гречанівської, Великобудищанської,  Рашівської, Соснівської   сільських рад.

          Систематично проводиться  аналіз та узагальнення звернень громадян для з'ясування причин, що їх породжують.

          Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік, І квартал, І півріччя 2015  року   оприлюднені   на   веб-сайті райдержадміністрації. Забезпечується систематичне  висвітлення  в ЗМІ  графіків  особистих та виїзних прийомів громадян, прямих та «гарячих» телефонних ліній, функціонування  телефону  „довіри” та телефону для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

          За звітний період проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній  державній адміністрації та 9 днів контролю за розглядом  звернень громадян.

На оперативно-розпорядчих нарадах у керівника апарату районної державної адміністрації  щоквартально  розглядалися питання підсумків

роботи із зверненнями громадян.         

          Відповідно до графіка здійснено перевірки з питань додержання чинного законодавства в роботі із  зверненнями громадян структурних

підрозділах райдержадміністрації:  службі у справах дітей; управлінні агропромислового розвитку, відділі  економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, у виконавчих комітетах Вельбівської, Краснолуцької, Веприцької, Березоволуцької, Розбишівської, Мартинівської,Римарівської, Лисівської, Малопобиванської, Біленченківської, Книшівської, Гречанівської, Краснознаменської, Ціпківської, Лютенської, Великобудищанської, Рашівської сільських рад.  

З метою поліпшення роботи із зверненнями  громадян загальним відділом апарату райдержадміністрації  надається методично-консультаційна допомога.

          На виконання вимог  Закону України „Про безоплатну правову допомогу” розпорядженням  голови райдержадміністрації від 09.02.2012

№ 129 утворено громадську приймальню  з надання первинної правової  допомоги при райдержадміністрації. Протягом 9 міс 2015 року правова допомога надана 24 громадянам.  До роботи громадської  приймальні залучаються структурні підрозділи райдержадміністрації, територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади.  У вказаних зверненнях здебільшого громадяни  порушували питання  земельних відносин, соціального захисту населення.

За січень-вересень   2015 року на розгляд до керівництва районної державної адміністрації надійшло 574 звернення, що на 365 більше порівняно до відповідного періоду 2014 року (209), в тому числі письмових – 429 (за  9 міс. 2014 року – 122). 

Протягом  січня - вересня   2015 року під час проведення „гарячої” телефонної лінії надійшло 4 звернення, що на рівні відповідного періоду минулого року. На телефон довіри та телефон для людей з обмеженими

фізичними можливостями звернулося  3 громадянина  (за 9 міс.2015 року   – 2). Під час проведення постійно діючих прямих телефонних ліній до керівництва райдержадміністрації звернулось  4 громадяна  (за 9 міс.2015 року   – 3). 

На виконання статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та згідно із затвердженими

графіками керівництвом  райдержадміністрації проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

         Усього проведено 55 особистих (за 9 міс. 2015 року   – 39) та 54 виїзних

(за 9 міс. 2015 року   – 38) прийомів громадян, під час яких надійшло відповідно 89 (за 9 міс. 2015 року   – 49) та 56 (за 9 міс. 2015 року   – 38) звернень громадян.  

Головою райдержадміністрації проведено 36 особистих прийомів, під час яких звернулись 73  жителя   району  (за 9 міс. 2015 року   – 38), в тому

 числі 18 виїзних  прийомів, за результатами проведення яких отримано звернення від 32 заявників (за 9 міс. 2015 року   – 24). 

Відповідно до вимог статті 20 Закону України „Про звернення громадян” всі звернення розглянуті у встановлені терміни.

Всього порушено 586 питань. Найбільше надійшло звернень з питань соціального захисту - 358  (62 %) – це надання матеріальної допомоги,

зокрема учасника АТО, перегляду розміру пенсії, виплата коштів дітям війни відповідно чинного законодавства.

У порівнянні з відповідним періодом 2014  року  у 2,7 раза збільшилось надходження загальної кількості звернень, зокрема  у 5,3 раза  з питань соціального захисту населення, що пояснюється  надходженням  звернень від учасників АТО  щодо  надання матеріальної допомоги.

          Від органів державної влади  вищого рівня надійшло 100 звернень, що на 67 більше ніж за 9 міс. 2014 року. У загальній  кількості звернень частка звернень громадян до органів влади вищого  рівня складає  18 %.

            За звітний період надійшло 20 колективних звернень (за 9 міс. 2015 року   – 17).

             Вказані  звернення надходили  від жителів м.Гадяча  щодо благоустрою дитячих майданчиків, забезпечення вуличного освітлення, заміни вікон у закладах освіти, про нагальну необхідність в заміні опор ліній електропередач; від жителів Великобудищанської  сільської ради щодо використання водосховища, Вельбівської – про  отримання майнових паїв; Краснолуцької- щодо  оренди  лісу; Плішивецької з нагальної необхідності в проведення ремонту дороги; Середняківської- з питання укомплектування   ФАПу медичним працівником.

          Близько 43 % від загальної кількості звернень громадян вирішено позитивно, іншим заявникам надані аргументовані роз'яснення.                   

  За рахунок районого бюджету виділено 374,6 тис. грн. для надання одноразової матеріальної допомоги  133 заявникам зазначеної категорії.      

 Відповідно до Класифікатора звернень громадян звернення розподіляються так: за формою надходження: поштою – 57%, на особистих

прийомах – 25%, через органи влади – 18 %; за ознакою надходження:

первинні – 100 %, за видами: заяви (клопотання) – 90 %, скарги – 10%;

за статтю авторів звернень: чоловіча – 27 %, жіноча – 73%, за типом: листи – 75 %, усні – 25%, за суб’єктом: індивідуальні – 97 %, колективні – 3%.       

          Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів, безробітних, за категоріями авторів звернень:  значна кількість звернень надійшла від найменш соціально

захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів праці, дітей війни.

          У середньому по району на кожну тисячу населення  за 9 міс. 2015 року

припадає 9,7 звернень громадян, проти 3,5 за відповідний період 2014 року.
          Із розрахунку на 1 тис. населення найчастіше зверталися жителі сільських рад: Середняківської(22,9), Плішивецької (22,8),  Гречанівської (22,6), Краснолуцької (21,9), Веприцької (16,1) сільських рад.     Найменше

надійшло звернень від жителів  Бобрицької (4,0), Березоволуцької (4,8).    

         Щомісячно  здійснюється  статистичний  аналіз звернень громадян, які  надходять  до райдержадміністрації, що дає  можливість  аналізувати проблеми  населення району, за необхідності  оперативно їх  вирішувати, виправляти стан  справ. Робота із зверненнями громадян, питання  виконавської  дисципліни систематично розглядаються на нарадах  у голови районної  державної  адміністрації,  вивчаються  і узагальнюються питання, що порушуються у  зверненнях громадян, особливо повторних і колективних, аналізуються причини, що їх  породжують.

Наверх ↑