Підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2013 року

Версія для друкуВерсія для друку

Забезпечення життєвих інтересів громадян являється метою практичної роботи, яка здійснюється райдержадміністрацією при розгляді звернень. Не допускати тяганини, розглядати справи конкретно, допомагати максимально, проявляти тактовність, повагу до людей, чітко організовувати прийом громадян – саме такі вимоги поставлені керівництвом райдержадміністрації перед посадовими особами, причетними до цієї справи.
Протягом січня-вересня 2013 року на розгляд до керівництва районної державної адміністрації надійшло 320 звернень, що на 25 більше порівняно до відповідного періоду 2012 року (295), в тому числі письмових – 156 (за 9 місяців  2012  – 116).
  Під час проведення „гарячої” телефонної лінії надійшло 7 звернень, що на рівні відповідного періоду минулого року. На телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями звернулося 9 громадян  (за 9 міс. 2012 року   – 9). Під час проведення постійно діючих прямих телефонних ліній до керівництва райдержадміністрації звернулось  6 громадян  (за 9 міс. 2012   –8).
На виконання статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та згідно із затвердженими графіками керівництвом  райдержадміністрації проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.
Усього проведено 74 особистих та 72 виїзних  прийомів громадян, під час яких надійшло відповідно 164 звернення громадян. 
Головою райдержадміністрації проведено 35 особистих прийомів, під час яких звернулися 57  жителів   району, в тому числі 12 виїзних  прийомів, за результатами проведення яких отримано звернення від 19 заявників.
Відповідно до вимог статті 20 Закону України „Про звернення громадян” всі звернення розглянуті у встановлені терміни.
Всього порушено 328 питань. Найбільше надійшло звернень з питань соціального захисту- 112 (34 %) – це надання матеріальної допомоги, перегляд розміру пенсії, виплата коштів дітям війни відповідно чинного законодавства; 54 (16%)- праці і заробітної плати; 54 (16%)- комунального господарства; 22 (9%) - аграрної політики (щодо розрахунку за здані в оренду земельні паї, щодо сприяння в виділенні земельних ділянок власникам паїв, вирішення питання межового спору); 12 ( 4 %) - транспорту та зв'язку; 10 (3%) - житлової політики.
  У порівнянні з відповідним періодом 2012  року майже у 2 рази збільшилось надходження звернень з питань охорони здоров'я, 1,5 раза з питань праці і заробітної плати.  В  1,4 раза зменшилось  надходження звернень з питань транспорту і зв’язку; аграрної політики.
           Від органів державної влади  вищого рівня надійшло 47 звернень, що на 20 більше ніж протягом 9 міс. 2012 року, в тому числі 24 надійшли на урядову  гарячу телефонну  лінію. У загальній  кількості звернень частка звернень громадян до органів влади вищого  рівня складає  15 %.
            Характерною особливістю вищевказаних звернень є те, що 23 % - скарги, 10% - анонімні звернення.
До органів влади вищого рівня жителі району здебільшого  порушували питання соціального захисту населення  та комунального господарства;  праці та  заробітної плати;  поліпшення умов проживання; аграрної політики.
          Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів праці, дітей війни.       
          Близько 20 % від загальної кількості звернень громадян вирішено позитивно, іншим заявникам надані аргументовані роз'яснення.       
          Всі звернення розглянуті в терміни передбачені чинним законодавством.                 
          У середньому по району на кожну тисячу населення за 9 міс. 2013 року припадає 5,4 звернень громадян, проти 4,7 за відповідний період 2012 року. Із розрахунку на 1 тис. населення найчастіше зверталися жителі сільських рад: Бобрицької, Великобудищанської; Ручківської, Середняківської, Ручківської. Жодного звернення не надійшло від жителів  Малопобиванської, Харківецької сільських рад.
          Населення міста турбують питання комунального господарства: водозабезпечення, газифікації; ремонту та експлуатації житлового фонду, поліпшення житлових умов, налагодження опалення. Населення  сіл здебільшого порушує питання аграрної політики: виплати орендної плати за земельні ділянки (паї), виділення майнових паїв в натурі, визначення меж земельних ділянок; автобусного сполучення, ремонту доріг.    
  Пріорітетним напрямком діяльності районної державної адміністрації залишався своєчасний та кваліфікований розгляд звернень громадян, чим забезпечувався зворотній зв’язок із громадськістю. Робота спрямовувалась на об’єктивний, всебічний розгляд порушених питань, дотримання термінів їх вирішення у відповідності до вимог законодавства.

Начальник загального відділу
апарату райдержадміністрації                                                 Т.Ф.Ботінок

Наверх ↑