Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року

Версія для друкуВерсія для друку

Протягом І півріччя 2017 року  райдержадміністрацією продовжувалася робота  щодо забезпечення  виконання вимог Закону України  „Про звернення громадян” та Указу  Президента України   від 07.02.2008 №109/2008  „Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування”.

           Вживаються заходи  щодо попередження виникнення підстав для обґрунтованих звернень громадян  до органів влади вищого рівня. Вказані звернення щомісячно розглядаються на  засіданнях постійно діючої комісії, проводяться  Дні контролю по виконанню доручень голови райдержадміністрації  щодо  розгляду звернень громадян.

          Здійснено перевірки з питань додержання чинного законодавства про звернення громадян в управлінні агропромислового та економічного розвитку райдержадміністрації, у виконавчих комітетах Вельбівської, Березоволуцької, Краснолуцької, Веприцької, Плішивецької, Біленченківської,  Книшівської, Римарівської, Мартинівської, Петрівсько-

Роменської, Лисівської, Лютенської   сільських рад.

Протягом  І  півріччя  2017 року під час проведення „гарячої” телефонної лінії надійшло 4 звернення, що на рівні  відповідного періоду минулого року.

На виконання статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та згідно із

затвердженими графіками керівництвом  райдержадміністрації проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

         Усього проведено 74 особистих та виїзних прийомів  прийомів громадян, під час яких надійшло  78 звернень громадян.  

Всього надійшло    258 звернень   громадян, що на 49 менше   в порівнянні до  І півріччя  2017 року (307).

Порушено 263 питання. Головними, як і раніше, залишаються питання соціального захисту (53%), аграрної політики (12%),комунального господарства (12%).

У порівнянні з І півріччям  2016 року  у 2,6 раза  зменшилось надходження звернень з питань  соціального  захисту, у 2,7 раза комунального господарства, аграрної політики.

          Відповідно до Класифікатора звернень громадян звернення розподіляються так: за формою надходження: поштою – 33%, на особистих прийомах – 29%, через органи влади –38%; за ознакою надходження:

первинні – 99 %, неодноразові – 1%; за видами: заяви (клопотання) – 83 %, скарги – 17%; за статтю авторів звернень: чоловіча – 37 %, жіноча – 63%; за

типом: листи – 71 %, усні – 29%; за суб’єктом: індивідуальні – 98 %;, колективні – 2%.

          Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів.

Близько 18 % від загальної кількості звернень громадян вирішено позитивно, 3 %   направлено за належністю, 5 % звернень не підлягали 

розгляду, іншим заявникам надані аргументовані роз'яснення.

  Для підтримки  сімей зазначених категорій громадян за рахунок районого бюджету 40 громадянам  виділено 84,5 тис. грн. для надання одноразової матеріальної допомоги.

До органів  влади   вищого рівня надійшло 98 звернень  ( у І півріччі  2016 року - 83). У загальній  кількості звернень частка звернень громадян до органів влади вищого  рівня складає  38 %. 

           У середньому по району на кожну тисячу населення за І півріччя 2017 року припадає 5 звернень громадян, що на рівні  відповідного періоду 2016 року.
           Із розрахунку на 1 тис. населення найчастіше зверталися жителі сільських рад:  Плішивецької-14,8, Краснолуцької-14, Гречанівської-9; Лисівської-8 сільських рад. Жодного звернення не надійшло від жителів  Бобрицької,  Середняківської  сільських рад.

          Надійшло 6  колективних звернень, зокрема  від жителів Великобудищанської сільської ради щодо ліквідації виробничого підрозділу ПраТ «Райз-Максимко», Малопобиванської сільської ради  з питань нагальної необхідності проведення  ремонту дороги, виплати  орендної

плати за  земельну ділянку; Вельбівської сільської ради  щодо влаштування притулку для собак, Книшівської сільської ради  щодо забезпечення пожежної безпеки на території сільської ради.

           Повторних звернень не надходило. 

           На додатковому контролі до остаточного перебуває звернення жителя с.Плішивець щодо видалення  аварійних високорослих дерев, розгляд якого доручено виконавчому комітетові Плішивецької сільської ради. На вказане звернення дано попередню відповідь заявнику.

           Питання забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації,          щоквартально  готуються аналітичні, узагальнюючі інформації про роботу із зверненнями  громадян, проводиться моніторинг звернень громадян, здійснюються заходи організаційного, інформаційно-аналітичного характеру.

Наверх ↑