Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2020 року

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2020 року

 

Протягом І квартал  2020 року в районній державній адміністрації продовжувалася робота щодо безумовного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року               № 109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

14 січня 2020 року  на колегії районної державної адміністрації   розглянуто питання  "Про підсумки  роботи із зверненнями громадян за 2019 рік”, за підсумками прийнято  розпорядження  від 22.01.2020 року № 8.  

На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента на 2020 рік в райдержадміністрації затверджено:

- річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у  структурних підрозділах райдержадміністрації, у виконавчих комітетах сільських рад;

- графік особистого звітування керівників  структурних підрозділів райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів сільських рад з  питань роботи зі зверненнями громадян на  щотижневих  нарадах у голови райдержадміністрації;

- графіки особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

- графік проведення  „гарячої”  телефонної лінії.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії.         

Протягом І кварталу   2020 року на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації  заслухано звіти  про роботу із зверненнями  громадян начальників управління соціального захисту населення райдержадміністрації, сектору освіти райдержадміністрації, відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів Лисівської, Веприцької, Сарівської сільських рад.

           За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній  державній адміністрації та 3дні контролю за розглядом  звернень громадян, де  розглядалися звернення громадян  до органів влади вищого рівня.

          Здійснено перевірки з питань додержання чинного законодавства в роботі із  зверненнями громадян у секторі освіти райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, виконавчих комітетах Лисівської, Веприцької, Сарівської сільських рад.  З метою поліпшення роботи із зверненнями  громадян відділом правової роботи, діловодства та контролю апарату райдержадміністрації  надається методично-консультаційна допомога.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік оприлюднені   на   веб-сайті райдержадміністрації. Забезпечується систематичне  висвітлення  графіків  особистих та виїзних прийомів громадян, прямих та «гарячих» телефонних ліній, функціонування  телефону  «довіри» та телефону для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

На оперативно-розпорядчих нарадах у керівника апарату районної державної адміністрації  у січні  2020 року  розглядалося питання поліпшення роботи із зверненнями громадян.         

За І квартал  2020 року на розгляд до керівництва районної державної адміністрації надійшло 42 звернення,  в тому числі письмових – 36 

За звітний період  під час проведення «гарячої» телефонної лінії надійшло 1 звернення, що відповідає показнику відповідного періоду минулого року.

На телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями, під час проведення постійно діючих прямих телефонних ліній   звернень не надходило. Електронних звернень не надходило.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 особлива увага приділяється проведенню керівництвом райдержадміністрації особистих прийомів громадян, які проводяться відповідно до графіка, затвердженого головою райдержадміністрації.

Усього керівництвом райдержадміністрації  проведено 3 особистих прийомів громадян, під час яких надійшло  2  звернень громадян. 

Протягом І кварталу 2020 року до керівництва райдержадміністрації надійшло 42 звернень. Найчастіше громадяни району звертаються з таких питань:

- соціального захисту - це звернення щодо надання матеріальної допомоги, роз'яснення щодо порядку призначення субсидії, виплати коштів монетизованої субсидії на придбання твердого палива та скрапленого газу, надання матеріальної допомоги.

- охорони здоров’я – це звернення щодо забезпечення безкоштовними ліками, закриття аптечних пунктів;

аграрної політики і земельних відносин – це звернення щодо надання роз’яснень земельного законодавства, виділення земельних  ділянок та правомірності їх використання. Всі вказані питання розглянуто, надано відповідні роз’яснення, згідно чинного законодавства;

- комунального господарства –  це звернення щодо забезпечення водопостачанням, електропостачанням, незадовільним станом доріг. Ці питання вирішувалися спільно із сільськими головами району, заявникам надано відповідні роз’яснення.

Відповідно до Класифікатора звернень громадян звернення розподіляються так: за формою надходження: поштою – 92%, на особистих

прийомах – 4%, через органи влади – 65%,  за ознакою надходження:

первинні – 85 %; за видами: заяви (клопотання) – 90 %, скарги – 10%, за статтю авторів звернень: чоловіча – 46 %, жіноча – 54%, за типом: листи – 92 %, усні – 8%, за суб’єктом: індивідуальні – 100%. 

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, члени сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, членів їх сімей, внутрішньо переміщених осіб, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших громадян які потребують соціального захисту і підтримки.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, уважно розглядаються,  викладені в них факти ретельно перевіряються.   Загалом за підсумками розгляду звернень позитивно вирішено 22. 11 заявникам   надано роз’яснення з посиланням на правові норми або повідомлено про необхідність вжиття додаткових дій для подальшого вирішення порушених   питань.

Щомісячно  здійснюється  статистичний  аналіз звернень громадян, які  надходять  до райдержадміністрації, що дає  можливість  аналізувати проблеми  населення району, за необхідності  оперативно їх  вирішувати, виправляти стан  справ. Робота із зверненнями громадян, питання  виконавської  дисципліни систематично розглядаються на нарадах  у голови районної  державної  адміністрації,  вивчаються  і узагальнюються питання, що порушуються у  зверненнях громадян, особливо повторних і колективних, аналізуються причини, що їх  породжують.

 Робота із зверненнями громадян служить показником громадянської активності, динаміки соціально-економічних процесів і розцінюється райдержадміністрацією як один з важливих каналів зворотного зв’язку населення, залишиться і надалі одним з важливих напрямків діяльності.

 

Начальник відділу правової роботи ,

діловодства та контролю

апарату райдержадміністрації                М.Юшко

Наверх ↑