Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2020 року

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2020 року

 

Протягом 9 місяців 2020 року в районній державній адміністрації продовжувалася робота щодо безумовного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року               № 109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

14 січня 2020 року на колегії районної державної адміністрації розглянуто питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019 рік» та                   28 липня 2020 року  на колегії районної державної адміністрації   розглянуто питання  «Про підсумки  роботи із зверненнями громадян за I півріччя 2020 року».  

На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента на 2020 рік                  в райдержадміністрації затверджено:

- річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у  структурних підрозділах райдержадміністрації, у виконавчих комітетах сільських рад;

- графік особистого звітування керівників  структурних підрозділів райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів сільських рад з  питань роботи зі зверненнями громадян на  щотижневих  нарадах у голови райдержадміністрації;

- графіки особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

- графік проведення  «гарячої»  телефонної лінії.

Щомісячно складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії та публікуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.    

Протягом 9 місяців 2020 року на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації  заслухано звіти  про роботу із зверненнями  громадян начальників служби у справах дітей райдержадміністрації, відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації, фінансового відділу райдержадміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, сектору освіти райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів Рашівської, Харковецької, Вельбівської,  сільських рад.

           За звітний період проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній  державній адміністрації та 7 днів контролю за розглядом  звернень громадян, де  розглядалися звернення громадян  до органів влади вищого рівня.

          Здійснено перевірки з питань додержання чинного законодавства в роботі із  зверненнями громадян у службі у справах дітей райдержадміністрації,   управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, секторі освіти райдержадміністрації, виконавчих комітетах  Рашівської, Харковецької та Вельбівської сільських рад.  З метою поліпшення роботи із зверненнями  громадян відділом правової роботи, діловодства та контролю  апарату райдержадміністрації  надається методично-консультаційна допомога.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік та за I півріччя 2020 року та за 9 місяців 2020 року оприлюднені   на  офіційному веб-сайті райдержадміністрації. Забезпечується систематичне  висвітлення  графіків  особистих та виїзних прийомів громадян, прямих та «гарячих» телефонних ліній,  функціонування  телефону  «довіри» та телефону для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

На оперативно-розпорядчих нарадах у керівника апарату районної державної адміністрації  у січні (протокол № 1 від 14.01.2020 року), квітні (протокол № 3 від 10.04.2020 року) та липні (протокол № 5 від 10.07.2020 року) 2020 року  розглядалися питання роботи із зверненнями громадян.         

За 9 місяців 2020 року на розгляд до керівництва районної державної адміністрації надійшло 151 звернення, що на 199 менше порівняно до відповідного періоду 2019 року (350),  в тому числі письмових – 144                       (у 2019 року – 330). 

За 9 місяців 2020 року під час проведення «гарячої» телефонної лінії надійшло 3 звернення, що  на 3 менше показника відповідного періоду минулого року.

На телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями, під час проведення постійно діючих прямих телефонних ліній   звернень не надходило. Електронних звернень не надходило.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 особлива увага приділяється проведенню керівництвом райдержадміністрації особистих прийомів громадян, які проводяться відповідно до графіка, затвердженого головою райдержадміністрації.

Усього керівництвом райдержадміністрації  проведено 21 особистий прийом громадян, під час яких надійшло  7  звернень громадян. В квітні-вересні виїзні прийоми громадян виконувачем обов’язків голови райдержадміністрації не проводилися у зв’язку з оголошеним карантином.

Протягом 9 місяців 2020 року до керівництва райдержадміністрації надійшло 151 звернення. Всього порушено 158 питань. Найчастіше громадяни району звертаються з таких питань:

- соціального захисту – 75  звернення або 50 % від загальної кількості звернень (202 у аналогічному періоді 2019 року) – це звернення щодо надання матеріальної допомоги, роз'яснення щодо порядку призначення субсидії, виплати коштів монетизованої субсидії на придбання твердого палива та скрапленого газу, надання матеріальної допомоги.

- охорони здоров’я – 16  звернень або 11 % від загальної кількості звернень      (29 у аналогічному періоді 2019 року) – це звернення щодо забезпечення безкоштовними ліками,  закриття аптечних пунктів;

- комунального господарства – 12 звернень або 8 % від загальної кількості звернень (19 у аналогічному періоді 2019 року) – це звернення щодо забезпечення водопостачанням, електропостачанням, незадовільним станом доріг. Ці питання вирішувалися спільно із сільськими головами району, заявникам надано відповідні роз’яснення;

- аграрної політики і земельних відносин – 9 звернень або 6 % від загальної кількості звернень (19 у аналогічному періоді 2019 року) –  це звернення щодо надання роз’яснень земельного законодавства, виділення земельних  ділянок та правомірності їх використання. Всі вказані питання розглянуто, надано відповідні роз’яснення, згідно чинного законодавства;

- праці і заробітної плати - 2 звернення або 1,3 % від загальної кількості звернень (12  звернень у аналогічному періоді 2019 року) – це звернення щодо виплати заробітної плати.

Відповідно до Класифікатора звернень громадян звернення розподіляються так: за формою надходження: поштою – 95%, на особистих

прийомах – 5%, через органи влади – 65%,  за ознакою надходження:

первинні – 85 %;  за видами:  заяви (клопотання) – 95 %, скарги – 5%,                 за статтю авторів звернень: чоловіча – 49 %, жіноча – 51%, за типом:                      листи – 98 %, усні – 2 %, за суб’єктом: індивідуальні – 100%. 

За категоріями авторів звернення (здебільшого): інваліди І,ІІ,ІІІ групп -              8 %; учасники ліквідації аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи - 4 %, діти війни - 1 %.

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди, члени сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, членів їх сімей, внутрішньо переміщених осіб, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших громадян які потребують соціального захисту і підтримки.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, уважно розглядаються,  викладені в них факти ретельно перевіряються.   Загалом за підсумками розгляду звернень позитивно вирішено 92, що становить 61 %                 від загальної кількості звернень.  Надіслані за належністю відповідно                        до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 16 звернень (10 %),           не підлягали розгляду відповідно до ст. 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»  0 звернень (0 %), 43 заявникам (28 %) надано роз’яснення                            з посиланням на норми чинного законодавства України або повідомлено                про необхідність вжиття додаткових заходів для подальшого вирішення порушених   питань.

Найчастіше зверталися жителі Рашівської, Вельбівської, Ціпківської та Веприцької сільських рад. 

Щомісячно  здійснюється  статистичний  аналіз звернень громадян, які  надходять  до райдержадміністрації, що дає  можливість  аналізувати проблеми  населення району, за необхідності  оперативно їх  вирішувати.

Робота із зверненнями громадян, питання  виконавської  дисципліни систематично розглядаються на нарадах  у голови районної  державної  адміністрації,  вивчаються  і узагальнюються питання, що порушуються у  зверненнях громадян, особливо повторних, аналізуються причини, що їх  породжують.

 Робота із зверненнями громадян служить показником громадянської активності, динаміки соціально-економічних процесів і розцінюється райдержадміністрацією як один з важливих каналів зворотного зв’язку населення, залишиться і надалі одним з важливих напрямків діяльності.

 

 

Виконувач обов’язків начальника

відділу правової роботи,

діловодства та контролю

апарату райдержадміністрації                                      Віталіна МИКИТОВСЬКА

 

Наверх ↑