Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Протягом 2017 року райдержадміністрацією продовжувалася робота  щодо забезпечення  виконання вимог Закону України  „Про звернення громадян” та Указу  Президента України   від 07.02.2008 №109/2008  „Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування”.

           З метою поліпшення роботи зі зверненнями громадян загальним відділом  апарату райдержадміністрації, згідно з затвердженим графіком, проводилися перевірки структурних підрозділів  райдержадміністрації та

виконавчих комітетів  сільських  рад щодо забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про   першочергові   заходи   щодо   забезпечення   реалізації   та   гарантування конституційного права на

звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Протягом  2017 року вказані перевірки  проведені  в управліннях агропромислового та економічного розвитку; соціального захисту населення райдержадміністрації, у відділі  культури райдержадміністрації; в службі у справах дітей; у виконконавчих комітетах: Вельбівської, Березоволуцької, Краснолуцької, Веприцької, Плішивецької, Біленченківської,  Книшівської, Римарівської, Мартинівської, Петрівсько-Роменської, Лисівської, Лютенської, Гречанівської, Харковецької, Великобудищанської, Рашівської, Ручковської, Соснівської, Ціпківської, Середняківської, Сарівської, Сватківської, Малопобиванської, Бобрицької  сільських рад.

          За звітний період  на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації  заслухано звіти  про роботу із зверненнями  громадян голів виконавчих комітетів Вельбівської, Березоволуцької, Краснолуцької, Веприцької, Плішивецької, Біленченківської, Книшівської, Римарівської, Мартинівської, Петрівсько-Роменської, Лисівсьткої, Лютенської   Гречанівської, Харковецької, Великобудищанської, Рашівської,Ручковської, Соснівської,   Ціпківської, Середняківської, Сарівської, Сватківської, Малопобиванської,  Бобрицької  сільських рад.

          З метою посилення гласності та прозорості в діяльності райдержадміністрації на офіційній сторінці веб-сайту систематично оприлюднюються матеріали про роботу зі зверненнями громадян, розміщуються графіки особистих та виїзних прийомів, «гарячої», «прямих» телефонних ліній, функціонування  телефонів  „довіри” та телефонів для осіб з обмеженими фізичними можливостями. У  районній газеті «Гадяцький вісник» та в щотижневику «Базар Медіа», в соціальних мережах  систематично публікуються   виступи керівництва   райдержадміністрації з питань реформування  медицини, ремонту доріг, з питань аграрної політики, соціальної політики.

          Вживаються заходи  щодо попередження виникнення підстав для обґрунтованих звернень громадян  до органів влади вищого рівня.

Протягом 2017 року проведено 12  Днів контролю щодо виконання доручень керівництва райдержадміністрації з розгляду вказаних звернень громадян, 12 засідань постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян, на яких розглянуті звернення  громадян щодо призначення субсидії; надання у власність земельних ділянок; отримання коштів за земельні паї; щодо  зміни назви села;  необхідності в проведенні ремонту дороги.

На виконання статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та відповідно до затверджених графіків керівництвом  райдержадміністрації проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

Протягом  2017 року керівництвом  райдержадміністрації проведено  148 прийомів громадян, в тому числі: головою райдержадміністрації проведено 24 особистих та 24 виїзних прийомів громадян, заступниками голови - 52 особистих та 48 – виїзних прийомів. До голови райдержадміністрації  на особистих прийомах конституційним правом на звернення скористалося 33 громадянина, на виїзних -32.

 Всього за звітний період  до райдержадміністрації надійшло 481 звернення, що на 148 менше в порівнянні з 2016 роком (629).  Із розрахунку на 1 тис. населення найчастіше зверталися жителі сільських рад:  Плішивецької (25,1), Краснолуцької (21,2), Лисівської (17,4), Римарівської 16,6), Малопобиванської (16,3) сільських рад. Найменше надійшло звернень від жителів Мартинівської (2,7), Бобрицької (4,0), Біленченківської (4,3) сільських рад. У середньому по сільських радах району припадає 8,1 звернень громадян на 1 тис. населення, що на 2,6  менше  2016 року (10,7).

Всього у зверненнях порушено 489 питань ( за 2016 рік-637),  найбільшу частку з них складають питання соціального захисту в частині надання грошової допомоги на лікування, призначення   та виплати   соціальної допомоги, призначення субсидії,  їх кількість складає 248 або 51 % від загальної кількості питань (за  2016 рік – 416 (65%).

Збільшилася кількість звернень у порівнянні з 2016 роком з питань:

- транспорту і зв’язку-20 (4%), за 2016 рік-17 (3%);

-комунального господарства-62 (13%), за 2016 рік-56 (9%);

-культури та культурної спадщини, туризму-9 (2%), за 2016 рік-1;

- праці і заробітної плати-18 (4%), за 2016 рік-13 (2%).

-фінансової політики  -7 (2%), у 2016 році-0.

          Майже у 2 рази збільшилося надходження  звернень з питань аграрної політики -58 (12%) проти 30 (5%)  за 2016 рік. Жителів сіл турбують питання ремонту доріг,  оформлення прав власності на земельні частки (паї), передачі їх в оренду,  невиплати орендної плати, отримання майнових паїв, низьких закупівельних цін на молоко від громадської худоби.

          Зменшилася кількість звернень з питань:

-охорони здоров’я-6  (1%),  за 2016 рік-12 (1,9%);

-забезпечення дотримання законності та охорони  правопорядку, реалізації прав і свобод громадян-11 (2%), за  2016 рік-21 (3,3%).

         У 1,3 раза зменшилося надходження звернень через  органи влади вищого рівня, надійшло  163 (за 2016 рік – 214), зокрема:  з Адміністрації Президента України надійшло 4 звернення ( за 2016 рік-4), з Кабінету Міністрів України  надійшло 5 звернень ( за 2016 рік-3), з облдержадміністрації надійшло 7 звернень (у 2016році -4); з урядової гарячої телефонної лінії – 147 (за  2016 рік   –201). Вищевказані звернення найбільше 

надходили  з  Лютенської (14), Веприцької (10), Сарівської (8) та Краснолуцької ( 9) сільських рад.

          У зверненнях до органів влади вищого рівня заявниками порушено 165 питань (у 2016 -117), з них найбільше з питань соціального захисту-104 (63%); комунального господарства -17 (10%); аграрної політики-8 (5%),

транспорту і зв’язку-3 (2). У загальній  кількості звернень частка звернень громадян до органів влади вищого  рівня складає  34 %.

          У 2,8 раза зменшилося надходження колективних  звернень громадян - 7 ( за 2016 рік -20).  Колективні  звернення надходили від жителів Малопобиванської сільської ради щодо нагальної необхідності в проведенні ремонту дороги, Книшівської - про  забезпечення  пожежної безпеки на території сільської ради, Вельбівської - щодо влаштування притулку для собак, Великобудищанської  - щодо  ліквідації  виробничого підрозділу ПраТ «Райз-Максимко».         

          Електронних, повторних звернень громадян  не надходило.

          Відповідно до Класифікатора звернень громадян звернення розподіляються так:

          за формою надходження: поштою – 32%, на особистих прийомах – 34%, через органи влади –34%;

          за ознакою надходження:

первинні – 98 %, дублетні та неодноразові -2;

          за видами: заяви (клопотання) – 92 %, скарги – 8%;

          за статтю авторів звернень: чоловіча – 39 %, жіноча – 61%;

          за типом: листи – 66 %, усні – 34%;

          за суб’єктом: індивідуальні – 99 %;, колективні – 1%.

          Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів – 281, що  складає 59 % (у 2016 році-257 (41%)).

Близько 18 % від загальної кількості звернень громадян вирішено позитивно - 88 звернень (за 2016 рік – 180), 364 заявникам надано аргументовані роз’яснення          (за 2016  рік – 404), 17 звернень залишено без розгляду (за 2016  рік – 18), за належністю надіслано 12 звернень (за 2016  рік – 27).

  Позитивно вирішені питання надання матеріальної допомоги: за рахунок районного бюджету виділено 200 тис. грн. для надання одноразової матеріальної допомоги 84 громадянам.  Врегульовано питання ліквідації виробничого підрозділу ПраТ «Райз-Максимко», автобусного сполучення до сіл Римарівки та Круглик, проведення ремонтів доріг, безкоштовного перевезення пільгової категорії громадян на автобусному маршруті «Гадяч-Сватки».

Моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах сільських рад засвідчив, що на належному рівні  проводиться робота  в управлінні агропромислового та економічного розвитку, у виконконавчих комітетах:  Краснолуцької, Веприцької, Біленченківської,  Книшівської, Петрівсько-Роменської, Лютенської сільських рад. Потребує поліпшення робота зі зверненнями громадян у виконавчих комітетах Соснівської, Плішивецької, Рашівської, Харковецької, Лисівської сільських рад.                                       

          Питання забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації, щоквартально  готуються аналітичні, узагальнюючі інформації про роботу із зверненнями  громадян, проводиться моніторинг звернень громадян, здійснюються заходи організаційного, інформаційно-аналітичного характеру.

Наверх ↑