Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2015 рік

Версія для друкуВерсія для друку

         Протягом 2015 року в районній державній адміністрації продовжувалася робота з виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”,  Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Протягом    2015 року на розгляд до керівництва районної державної адміністрації надійшло 817 звернень, що на 365 більше порівняно до 2014 року (321), в тому числі письмових – 461 (за  2014 рік – 140). 

Під час проведення „гарячої” телефонної лінії надійшло 6 звернень, що на рівні відповідного періоду минулого року. На телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями звернулося  4 громадянина  Під час проведення постійно діючих прямих телефонних ліній до керівництва райдержадміністрації звернулось  8 громадян.

На виконання статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та згідно із затвердженими графіками керівництвом  райдержадміністрації проводились

особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

         Усього проведено 74 особистих (за 2014 рік   – 62 ) та 72 виїзних

прийомів громадян (за 2014 рік   –50 ), під час яких надійшло відповідно 197 звернень громадян (за 2014 рік   – 115 ).  

Головою райдержадміністрації проведено 39 особистих прийомів, під час яких звернулись 86  жителів   району  (за  2015 рік   – 65), в тому числі 24 виїзних  прийомів, за результатами проведення яких отримано 36 звернень (за 2014 рік   – 34). 

Відповідно до вимог статті 20 Закону України „Про звернення громадян” всі звернення розглянуті у встановлені терміни.

Всього порушено 831 питання. Найбільше надійшло звернень з питань соціального захисту - 548  (66 %) – це надання матеріальної допомоги,

зокрема учасника АТО, перегляду розміру пенсії, виплата коштів дітям війни відповідно чинного законодавства.

У порівнянні з 2014  роком  у 2,5 раза збільшилось надходження загальної кількості звернень, зокрема  у 5,8 раза  з питань соціального захисту населення, що пояснюється  надходженням  звернень від учасників АТО  щодо  надання матеріальної допомоги.

Від органів державної влади  вищого рівня надійшло 159 звернень, що на 103 більше ніж за 2014 рік. У загальній  кількості звернень частка звернень громадян до органів влади вищого  рівня складає  19 %. До органів влади вищого рівня жителі району здебільшого  порушували питання соціального захисту.

           За звітний період надійшло 28 колективних звернень (за 2014 рік   – 22).

Вказані  звернення надходили  від жителів м.Гадяча  щодо благоустрою дитячих майданчиків, забезпечення вуличного освітлення, заміни вікон у закладах освіти, про нагальну необхідність в заміні опор ліній електропередач; Вельбівської – про  отримання майнових паїв; Краснолуцької- щодо  оренди лісу; Плішивецької з нагальної необхідності в проведення ремонту дороги; Середняківської- з питання укомплектування   ФАПу медичним працівником.

          Близько 45 % від загальної кількості звернень громадян вирішено позитивно, іншим заявникам надані аргументовані роз'яснення.                   

  За рахунок районого бюджету виділено 449,5 тис. грн. для надання одноразової матеріальної допомоги  189 заявникам зазначеної категорії.      

Відповідно до Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 858 звернення розподіляються так:

за формою надходження: поштою – 56%, на особистих прийомах – 25%, через органи влади – 19 %;

за ознакою надходження: первинні – 99 %, повторні-1 %;

          за видами: заяви (клопотання) – 92 %, скарги – 8 %;

          за статтю авторів звернень: чоловіча – 30 %, жіноча – 70%;

          за типом: листи – 76 %, усні – 24%;

          за суб’єктом: індивідуальні – 97 %, колективні – 3%.       

           Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів, безробітних, за категоріями авторів звернень:  значна кількість звернень надійшла від

найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів праці, дітей війни.

           У середньому по району на кожну тисячу населення  за 2015 рік

припадає 13,8 звернень громадян, проти 5,9 в 2014 році. Із розрахунку на 1 тис. населення найчастіше зверталися жителі сільських рад: Малопобиванської (34,5), Середняківської (30,1), 

Гречанівської (27,1), Плішивецької (26,2) Краснолуцької (26,1) сільських рад. Найменше надійшло звернень від жителів  Краснознаменської (8,2), Березоволуцької (9), Качанівської (9) сільських рад.

  Пріорітетним напрямком діяльності районної державної адміністрації у звітному періоді залишався своєчасний та кваліфікований розгляд звернень громадян, чим забезпечувався зворотній зв’язок із громадськістю. Робота спрямовувалась на об’єктивний, всебічний розгляд порушених питань, дотримання термінів їх вирішення у відповідності до вимог законодавства.

Наверх ↑