Відбулася щотижнева апаратна нарада

Версія для друкуВерсія для друку

Відбулася щотижнева апаратна нарада

29 січня 2019 року відбулася щотижнева нарада у залі засідань Гадяцької райдержадміністрації. Вів нараду  голова райдержадміністрації Олексій Матюшенко за участі голови районної ради Володимира Нікітенка.

На порядок денний було винесено такі питання:

1.Про стан призначення субсидій на тверде паливо та скраплений газ у 2018 році відповідно до постнови Кабінету Міністрів України від 06.08. 2014 № 409 « Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово- комунального обслуговування ».

2.Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік.

3.Про стан виконавської дисципліни за підсумками 2018 року.

4. Про стан техногенно-екологічної безпеки, надзвичайні події та ситуації, які виникли на території району

Із першого питання доповідав Віталій Тарасенко, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації. На 2018 рік затверджено натуральні норми забезпечення населення області твердим паливом і скрапленим газом:

тверде паливо для надання житлових субсидій - 2 тонни на домогосподарство на рік;

скраплений газ – 2 балони на рік на одну-дві особи, 3 балони на три-чотири особи, 4 балони на п’ять і більше осіб. Протягом 2018 року за субсидією на тверде паливо та скраплений газ звернулось 673 домогосподарства, з них субсидія призначена по 507 домогосподарствах та 166 громадянам відмовлено в отриманні допомоги в зв’зку з перевищенням середньомісячного сукупного доходу сім’ї. Протягом 2018 року субсидія на тверде паливо та скраплений газ по Гадяцькому району призначена на загальну суму 1 млн 435 тис. грн.. вже проведено фінансування 1 млн. 422 тис. грн. поточна заборгованість становить 13 тис. грн. Це кошти домогосподарств, які звернулися за призначенням субсидії в останні календарні дні 2018 року. Фінансування даних звернень буде проведено після надходження коштів з державного бюджету.

Із другого питання доповідала Світлана Богатиренко, головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації. З метою сприяння громадянам у вирішенні їх проблемних питань в райдержадміністрації проводяться засідання комісії з питань розгляду звернень громадян: за звітний період проведено 12 засідань та 12 Днів контролю за розглядом звернень громадян. Всього на розгляд до керівництва райдержадміністрації надійшло 509 звернень, що на 6% більше у порівнянні з аналогічним показником минулого року , із них: 342 – письмові звернення і 167 – подано громадянами на особистих прийомах.

Про стан виконавської дисципліни за підсумками 2018 року доповідала Тетяна Ботінок, начальник загального відділу райдержадміністрації. За 2018 рік в апараті райдержадміністрації зареєстровано 2963 вхідних документи, що менше в порівнянні з 2017 роком на 220 із них 1134 (38,2%) – від органів влади вищого рівня.

Про стан техногенно-екологічної безпеки, надзвичайні події та ситуації, які виникли на території району, проінформував Василь Губський, начальник районного сектору державної служби надзвичайних ситуацій України в Полтавській області.

По кожному із питань порядку денного головою райдержадміністрації було дано відповідні доручення відповідальним виконавцям.

Наверх ↑